Years & Years - Eyes Shut (Live From The Brits Nominations Launch 2016)

Share






YearsAndYearsVEVO
277 513


8 851    92

Stream/Download Communion (Deluxe) here:https://lnk.to/CMNID Get your Years and Years merchandise here which includes the Communion Super Deluxe Boxset: http://po.st/YYstore Connect with Years & Years: Facebook - http://po.st/yyfb Twitter - http://po.st/yyt Vevo - http://po.st/yyv Google+ - http://po.st/yyg Spotify - http://po.st/yysp Music video by Years & Years performing Eyes Shut. (C) 2016 Polydor Ltd. (UK) http://vevo.ly/jUHtmc Lyrics to Eyes Shut: Throw your heart to me Let it fall and hit the ground Let it go Your timing was so wrong And I just want to be found And oh And I Yeah, I've got the lines, I've got the lines Oh it's brighter this time This type of mine this disguise Oh you talk, oh, to me Well, nothing's gonna hurt me with my eyes shut I can see through them I can see through them I am drawing pictures I'm evading I will not use them I will not use them Again And it starts again You come over with your friends I don't wanna talk to them And all I really want Is to start again And oh And I Yeah, I've got the lines I've got the lines Oh it's brighter this time This type of mine This disguise Oh you talk, ooh, to me Well, nothing's gonna hurt me with my eyes shut I can see through them I can see through them I am drawing pictures I'm evading I will not use them I will not use them 'Cause I wanna be bigger than life For you For you 'Cause I wanna be bigger than life For you For you And nothing's gonna hurt me with my eyes shut I can see through them I can see through them And I am drawing pictures I'm evading I will not use them I will not use them No, nothing's gonna hurt me with my eyes shut I can see through them I can see through them

Maître Gims - Meurtre par strangulation (Clip officiel)
Papers, Please avec Fanta - Episode 4 - Playthrough FR HD
R5 Lightning Round Random Questions: Worst Habits, Guilty Pleasure TV: Clevver All Access Episode 8
Kery James - Jamais sans mon poto (audio)
Kanye West - BLKKK SKKKN HEAD (Explicit)
MOMMY, GIVE ME FOOD! - Run, BIGBANG Scout! (Ep 3)
tl;dr (OLD) lore - Jinx
Ending de la mélancolie de haruhi suzumyia
Révolution Urbaine - Session freestyle #PlanèteRap
Louane - Jour 1 (teaser clip)
La Bande à Renaud, Volume 2 – Arno – Ma gonzesse
Esmee Denters - It's a Man's Man's Man's World (James Brown Cover) - Ont Sofa Gibson Sessions
Ol'Kainry x Jango Jack - Soyons Fous [ SOYONS FOUS ALBUM ]
Rohff - Dans tes yeux [Clip Officiel]
Singularity - The Tide ft. Steffi Nguyen (TheFatRat Remix) | PLAYMERECORDS
LANA DEL REY - TROPICO TEASER 2
M83 'Steve McQueen' Official video
Mac Tyer - Freestyle Untouchable #8
AP Corki Mid: Extraterrestrial Burst [Full Gameplay/Commentary]
2Pac - Close my Eyes
Draper feat. Phoebe Ray - Night Rider (Dubstep) [HD]
2pac - Pain [traduction]
CPLS - Série 10 ROHFF (We Dem Boyz Remix)
Movie Trailer Mashup 2014
DJ Snake, AlunaGeorge - You Know You Like It
2015 Mid-Season Invitational: What Defines a Champion
RaelSan (clip remixé)
Kenyon - Freestyle - Daymolition
Maître Gims - Zoum Zoum (Audio) ft. Djuna Family
Drake - VEVO News Interview: Favorite Weezy Verse
One Direction & Taylor Swift Back-to-Back & Miley Cyrus Feelin' Myself Music Video
Harpo-The Secret Silver Box (Official Video)
Annonce du Live du 14 août à 12h [Terminé Rediff en descriptif]
Speech By SWAMI SHREE SATYAMITRANAND GIRI MAHARAJ  Part2
Florida Georgia Line and Maddie & Tae's War of Words? (Spotlight Country)
Iyanya and Diamond Platnumz - Nakupenda [BTS]
The Escapists - Ep.6 (Saison 3) - Let's Play par TheFantasio974 FR HD
Going Quantum & Psychic Type - Rare
NOOB : MAKING OF SAISON 6 - part 3 - Les acteurs et leurs rôles
Sultan - Interlude (Audio)
I GIVE UP........ - Resident Evil 7 - Part 7
NCT U 엔시티 유 Teaser #2 TEN
31 minutes of The Banner Saga 3 Gameplay
Interview with Winner of Fnatic vs Origen + analyst desk | W1D1 S6 EU LCS Spring 2016
Markiplier's September Charity Livestream for DIRECT RELIEF
Minecraft HXC Survival - DEADLY FORTRESS! w/AshDubh, Tomohawk
Ever vs H2k, Game 2 - IEM Cologne 2015 Semifinal
Małolat - 12 lat
ANC vs SKT , Game 1 - LCK Summer 2015 W8D1 - Anarchy vs SK Telecom T1
OMG vs KG, Game 1 | LPL Spring 2015 W5D1 | OMG vs Team King
ZMG ll Zbatata - Criminel Feat Alonzo (Rakam-Beats
Peter Gundry - The Devil's Grasp
Nobbel Plays: Warcraft 3 Reign of Chaos - Part 7
02.Excuse Me -FIRE [New Mixtape]
Highlights Week 5 S5 NA LCS Spring 2015
Minecraft: Xbox - Building Time - Volcano {59}
ONGELOOFLIJK WAT DEZE MAN KAN!
NOISEY Bompton: Growing up with Kendrick Lamar
THE CONSEQUENCE WAS ALL MINE | The Evil Within: The Consequence DLC #5 (FINAL)
하루솔의 울다만기사 강의 #4 제닉스 단군의 하스스톤 151203
Skillet - The Last Night (Lyrics)
Black Ops 4 Beta Prep Stream! (Call of Duty: Black Ops 3)
Update on My Colonies and New P. fasciata female
GTA 5 Top Mods of the Week - Episode 6
Dungeon Souls | Early Access RPG #1
HARRY POTTER SCHOOL! - Gmod RP Funny Moments
Minecraft | CUBE MONSTERS MOD (Tiny Cubes of EVIL!) | Mod Showcase
Why Was Episode 8's Release Postponed? - IGN Conversation
Black Ops 3 In Depth: SVG-100 Sniper Rifle Review
가요무대 - 2017年 Let Everyone Shine - 인순이.20180219
BeauDamian - Good Mornin, Oniichan! [FREE DL]